Alla inlägg under december 2007

Av grodprinsen - 30 december 2007 22:06

Då var snart det gammla 2007 slut och jag har överlevt ett år som singel. Ett mycket annorlunda och givandet år. Många nya mycket trevliga kompisar och fester, många nya insikter och erfarenheter.

Visst har det varit jobbigt stundtals. Sveket, ensamheten och saknaden. Saknaden efter lilla F, men också efter en livskamrat att leva med. Men ska jag klara av att lita på någon  i framtiden?

Jag har tycker iaf att jag börjat försöka njuta av stunderna som jag får vara tillsammans med lilla F, istället för att gräva ner mig i saknaden.

Dags att hoppa in i ett nytt fräscht år, med oanade möjligheter.

Ett år då denna yngligen når den mogna ålderna av 40. 40-års kris???

Det kommer säkert de med.

Nyår betyder nya löften. I år har jag gett mig själv två löften.
1.Ska så fort som möjligt försöka gå ner mina extra julkilon

2. Jag ska bli gladare och skratta oftare. Inte vara bitternöt

Och den största önskan jag har inför nya året är att jag och mina nära och kära får fortsätta att vara friska-


Ovido - Quiz & Flashcards