Alla inlägg under januari 2008

Av grodprinsen - 9 januari 2008 22:20

Nytt år verkar få en bra start och bitternötterna är långt härifrån. Vädret gör ju ingen människa glad, men det finns mycket annat att glädjas åt. ett samtal med lilla F som sitter med Millemina i knät och äter medan såsen rinner ner på den rosa pälsen. Prinsessan kommer snart till Grodprinsen igen och jag tycker jag skymtar solen genom det tjocka molntäcket som verkar ha bestämt sig att inte lämna den småländska himmlen i första taget.

En annan solstråle verkar ockå vara på väg igenom det grå bomullstäcket. eller år det bara som jag inbillar mig. Tycker iaf att hon tittar på mig på ett annat sätt, skrattar oftare tillsammans med mig. Och inbudan till helgen???

de långa MSN konversationerna???

Det är nog bara min fantasi som spökar igen. Men egentligen har vi ju allt gemensamt.

Jag ser fram mot mötet med Prinsessan och Millemina och sen får Grodprinsen se vad som händer. Inga steg utför stupet?

I morgon blir det resa till smålands jerusalem. Ger en god mjukstart på nya arbetsåret. Risk att fredagsmorgonen ger tungt huvud. Får försöka ta det lungt med nattvardsvinet.

Längtar efter lilla F och efter att få hålla om DIG.

Ovido - Quiz & Flashcards