Alla inlägg under maj 2012

Av grodprinsen - 12 maj 2012 01:03

En dag som man helst vill glömma.

Som man måste minnas

känslor som berör

känslor som måste minnas.

ett TACK.

En människa som jag träffat så sällan, men som varje gång gett mig så mycket.

Ett TACK för att jag fått träffa henne och fått känna hennes glädje.

Jag skulle så gärna mött henne mer.

Hennes ord: Ta vara på ditt liv.

Jag ska försöka.

Samtidigt flyger tankar, om hur många betydelsefulla som hela tiden betyder så mycket för mig , som försvinner utan att dö. Skiljsmässor, flyttar, brutna förhållanden, jobb byten.

Personer man älskar, Som försvinner.

Ett kort hej eller kanske inte ens det.

Sen ses man aldrig mer.

Men i summan av hjärtats alla samlade känslor finns dessa betydelse fulla människor alltid kvar.



Blue moon.

Now i´m a longer alone

Without a dream in my heart

Without a love on my own



Av grodprinsen - 6 maj 2012 22:27

Tänker mycket

Tänker ofta

ofta på Dig

mycket om dig

om du visste

Ovido - Quiz & Flashcards